The way

3 mei 2014 - Dumbría, Spanje

Zaterdag 3 mei 8.00 uur vertrokken, mouwen over de handen zo fris, maar strak blauw. Na ruim 3 uur klimmen bijna op handen  en voeten, onder de top zware bloeiende overhangende brem. Smalle bospaadjes steil omhoog. Geert had zich gisteren verzwikt over 'n rollende kei. We dachten even dat het wandelen niks zou worden vandaag. Maar het gaat goed. Ook veel saai asvaalt, maar weidse uitzichten. In Santa marina koffie sandwich in de zon 17.30 uur in Albergue Casa Loncho in Olveiroa aangekomen 34 km het was pittig vandaag maar zijn best 'n beetje trots op ons zelf lfs Diny en Geert

1. P.hendriks:
    3 mei 2014
    Hallo samen 34 kilometer is niet niks en dat op handen en voeten volgens ons hebben jullie wel mooi weer he',gaat de vermoeidheid nog niet spelen want jullie hebben al flink wat kilometers achter de rug.jullie mogen best trots zijn op jezelf, wij doen het niet na rust nu lekker uit slaap goed en morgen weer gezond op weer een nieuwe wandel tocht.Veel succes samenxxxx
  2. Geert hoekjan:
    4 mei 2014
    Hallo samen jullie mogen zeker trots zijn,want julie hebben er samen toch al heel wat kilometerjes op zitten.
    Lekker noch wat dagen genieten en dan weer naar huis.
    Ik heb vanmiddag een feestje van Marian en Wil ivm hun 65e verjaardag Ik zal er eentje op jullie gezondheid drinken
    Groetjes van Geert en nog veel plezier samen
  3. Mies en wim:
    4 mei 2014
    wij dachten dat jullie nu wat dagen rust zouden nemen maar kanjers jullie gaan door knap hoor en dan klimmen geert beste met je verstuikte voet , dit is de reis van jullie leven he,
    weer groetjes mies en wim
  4. Annie:
    4 mei 2014
    Nou , dat zal zeker pittig geweest zijn, 34 km lopen, zeker 10 kilo bagage en dan ook nog klimmend. Jullie draaien je hand er niet meer voor om. Heeft de verslaving al toegestaan en de flow nog steeds aanwezig bij jullie? Vast wel, in ieder geval nog veel plezier tot aan het einde van de wereld, blijf genieten.Lieve groetjes, Henk en Annie
  5. Maria:
    4 mei 2014
    Hallo Diny en Geert, Zo zo kunnen jullie voetjes niet meer stoppen met het wandelen. Wat zijn jullie toch kanjers. Hebben jullie wel wat vrij genomen? Hoeveel kilometers hebben jullie er nu al in totaal op zitten? Wanneer komen jullie terug? Morgen weer een feestdag Diny jarig. Hiep hiep hiep hoera. Ik wens je alvast een hele fijne dag! Diny van Harte Gefeliciteerd, Geert natuurlijk ook. Lieve groetjes vanuit Leusden