The way

6 mei 2014 - Santiago de Compostela, Spanje

Dinsdag 6 mei. Ola 8.00 uur Opgestaan, de rugzak helemaal uitgepakt. Oude schoenen en t shirts gaan niet meer mee terug. Zo komt er plaats voor souvenirs in onze rugzak, keuze genoeg in Santiago. Daarna tassen ingeleverd bij het bagagedepot. 12.00 uur in de kathedraal de H mis bijgewoond, en de zegen ontvangen voor een goede en veilige terugvlucht . Een bleek zonnetje breekt door het prachtige glas in lood van een chique oud pand, waar we koffie drinken. Een pand met kroonluchters, en mooie ornamenten. Overal in Santiago zie je de Jacobschelp terug. We verwachten een fikse rekening, maar valt mee 2 cafee leche €4.40 (dorpshuis prijs bij ons). Ga nu op weg naar station voor de slaapbus naar Madrid. Toch ook weer fijn om naar huis te gaan. Nader bericht volgt lfs Diny en Geert

1. Hennie Marijke:
    Hallo Diny sn Geert
    Wij wensen jullie een goede en veilige terug reis.
    Vr.Gr. Hennie en Marijke.
  2. Maria:
    6 mei 2014
    Ik wens jullie een hele goede reis en ik hoop dat jullie een goede nachtrust krijgen in de bus. Tot horens lieve groetjes Maria
  3. P.hendriks:
    6 mei 2014
    Geert en Dien een hele goede terug reis, met een voldaan gevoel denk ik Gr lfs Piet &Bern xxx
  4. Henny en Gerry Wetters:
    6 mei 2014
    Hoi Geert en Diny, gefeliciteerd met het behalen van jullie doel.
    We zijn benieuwd naar de verhalen. Door even te kijken op de site voor de wandeling van morgen viel mijn oog op jullie blog. Ik dacht even aanklikken en kijken hoe ver jullie zijn. Jullie hebben het er al opzitten constateer ik. 6 mei 2013 arriveerde Henny en zijn broer op het Pietersplein in Rome. Goede reis terug en tot ziens maar weer bij deBol.
  5. Gert en Wiep:
    7 mei 2014
    Diny en Geert, driemaal proficiat: met jullie trouwdag, met je verjaardag, maar bovenal met het voltooien van jullie tocht tot aan het einde van de (middeleeuwse) aarde.
    Ik hoop je binnenkort weer in het middelpunt van de aarde (dorpshuis angeren) aan te treffen.
    Ongetwijfeld nog helemaal vol van jullie geweldige reis.
    Hartelijke groeten, ook van Wiep natuurlijk