The way

29 april 2014

Dinsdag 29 april. Ola in de stromende regen vertrokken, en in de stromende regen aangekomen in Lavacolla. Maar de regen hoort bij deze route. Indrukwekkende kruizen gestoken in een hek van gaas, kruizen gemaakt van takjes, sokken, lintjes, gehaakt etc etc, met briefjes en foto's erbij. We worden er stil van. Henk en Annie schreven wat 'n voorrecht om op dit mooie stukje van de aardbol te mogen wandelen, zijn we het helemaal mee eens. Ook wel 'n mooie tijd van het jaar voorjaar met fris groen, veel bloeiende bermen. Zeggen dit meermaals per dag tegen elkaar. Het was weer meer klimmen dan dalen vandaag. Bij 'n kleine Tienda fruit, water, en yoghurt gekocht. De yoghurt kon zo de container in, de schimmel zat erop. Vannacht, Hongaar, Koreaanse, Duitser, Australische op de kamer. Hongaar sprak goed Duits en vroeg of we morgen in Santiago aankwamen. Wij vertelden dat we 1 mei aan willen komen i.v.m ons 40 jarig huwelijk. "Das ist ein lange zeit" zei hij, ik antwoorde" ja und nog immer verliebt"  " oh ich habe ganzenvel da durch!!" Zei hij en wreef zich over de armen, leuke kerel. Het plaatsje waar we nu slapen was vroeger de plek waar de pelgrims zich waste voor ze Santiago in liepen. Eris geen herberg hier, dus slapen in een hostel, sober maar warm en droog. Het begint te kriebelen Santiago in zicht!! Lfs Diny en Geert

1. Annie:
    29 april 2014
    Dag Diny en Geert, mooie foto van jullie, heel herkenbaar, we hebben exact dezelfde foto hiervan. Jammer van die regen vandaag, maar jullie bikkelen nog wel even door de laatste 2 dagen, het doel nagenoeg in zicht.wat een belevenis toch en met die internationale ontmoetingen. Dat is echt genieten en dan neem je de regen ook wel voor lief en dan donderdag het moment Suprème , geweldig. Geniet er nog even van. Lieve groetjes, Henk en Annie
  2. Henny Ebben:
    29 april 2014
    Succes de laatste lootjes een mooie dag om aan te komen in Santiago maar goed dat april maar 30 dagen heeft.groeten Henny.
  3. Jaap en Riny:
    29 april 2014
    Jammer dat jullie veel regen hebben , wij hebben het niet veel beter vandaag, het is somber en koud
    Wat knap van jullie dat je er al bijna bent nu de laatste loodjes nog komt vast helemaal goed.
    groetjes Jaap en Riny

G

gzzz
  4. Jet:
    29 april 2014
    Lieve Diny en Geert hoewel ik er nooit geweest ben schrijven jullie als n boek en nu is het boek bijna uit wat zullen die laatste stappen symbolisch zijn lgr Jet
  5. P.hendriks:
    29 april 2014
    Wat een pech , wat het weer betreft, hoort er ook bij moet je maar denken, gisteren bij schip Ahoy , veel belangstelling voor jullie tocht, kaart van jullie werd ook nog voor gelezen, wensen jullie heel veel succes !! Geert we hebben er 3 nieuwe nummers bij, klinkt goed. Welterusten op naar Santiago gr lfs piet en Bern
  6. Marianne:
    Hoi lief bijna 40 jarig bruidspaar,
    Jullie zijn echte bikkels hoor! Nu nog 2 nachtjes slapen en dan Jacobus zien! Wat een prachtig cadeau voor deze bijzondere dag en wat heerlijk dat jullie dit zo saampjes mogen beleven!
    Sterkte met de laatste kilometers! groetjes, Marianne
  7. Maria .:
    29 april 2014
    sterkte morgen met jullie laatste kilometers!!
    Met Heel Veel Zon!!
    Groetjes Piet en Maria.
  8. Hennie Marijke:
    Hoi Geert en Diny
    Mirthe had v middag een berichtje gestuurd
    Volgens mij is die niet aan gekomen.
    Maar ze vond het stoer van jullie en wenste jullie een fijne en goede reis toe vr. groetjes Hennie Marijke en Mirthe
  9. Jet:
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie 40 jarig huwelijk
  10. Jet:
    30 april 2014
    We wensen jullie samen nog vele gezonde gelukkige jaren en een prachtige dag lgr Henk en Jet
  11. Jaap en Riny:
    Hallo Geert en Diny
    Vandaag alweer de laatste km dat hebben
    jullie vlug gedaan.ben wel voorbarig maar van harte gefeliciteerd met jullie 40 jarig huwelijk en .wat een feest zal dat zijn.als jullie er morgen aankomen, een hele fijne dag

Groetjes van JAAP EN riny
  12. Mies en wim:
    30 april 2014
    ik denk dat ons berichtje niet aangekomen is, dus alsnog heel knap van jullie al die kilometers lopen met volle bepakking zoals wij zien en ook van harte gefeliciteerd met jullie 40 jarig huwelijk en nog hele fijne dagen tot ziens weer. lieve groetjes